Tomasz i jego efekty po 12 treningach

Posted on Posted in Metamorfozy

Jeżeli uważasz, że aby były widoczne jakiekolwiek efekty pracy na siłowni będziesz musiał na nie długo poczekać… spójrz na poniższe zdjęcia Tomasza.

Ćwiczyliśmy razem 3 razy w tygodniu:

  • dwa treningi trwające 2-2,5h
  • jeden trening siłowy trwający 3h

Jakie osiągnęliśmy efekty? Już po 12 treningach Tomasz mógł się pochwalić całkiem pozytywną zmianą:

  • Redukcja wagi o 8kg 
  • Redukcja obwodu w pasie o -17cm
  • Potrzeba wymiany garderoby na dużo mniejszą 😉

Wspólne treningi wpłynęły również na znaczący wzrost siły, wytrzymałości oraz kondycji Tomasza. Można to zaobserwować porównując jego możliwości na początku wspólnych treningów z tymi, jakie miał po 12 wspólnych zajęciach :

Burpees : 4 powtórzenia => 30 powtórzeń

Przysiady : 0 powtórzeń => 20 powtórzeń z obciążeniem 40kg

“Wyciskanie na klatę”: 3 powtórzenia z obiążeniem 30kg => 20 powtórzeń z obciążeniem 45kg
Bieżnia: Chód ok. 15 min => bieg 8km/h przez 30 min!

Zdjęcia dla wszystkich tych, którzy myślą, że w miesiąc nie da się niczego osiągnąć….